10 October 2011

♥ DMB tEtaP diHati ♥

Assalamu'alaikum..


Ca edit guna microsft excel + paint jer ..haha.. :P


DMB stand for DIPLOMA MEKANIKAL BAHAN
Nie la bekas classmate masa kat poli dulu..
Muka zaman muda remaja.Muka budak2 lepas sekolah sebab gambar2 pasport ni gambar sebelum daftar masuk.Kira masa tu umur masing-masing 17-18 tahun.  =)

Sekarang masing2 dah bawa haluan masing2.ada yg sambung belajar, ada yang dah kerja dan tak lama lagi ada yang bakal berkahwin dah pun..

Banyak sangat kenangan manis dengan mereka semua sepanjang 3 tahun study..
Rindunyer zaman blaja kat poli dulu ~ :(

16 comments:

  1. best ada gmbr kenangan.. MK xde pun.. huhu

    ReplyDelete
  2. @mizzkechique :) la..nape xde...? kenangan ni penting bg ca.. tu yg menghiasi idup..

    ReplyDelete
  3. emm memang indah kenangan dahulu..kalau diizinkan mahu aje diulangi kembali babak2 indah itu..

    ReplyDelete
  4. zaman belajar mmg paling seronok kan ca. skg ni asek teringat masa zaman sekolah dgn zaman matrik saja. :)

    ReplyDelete
  5. masa...mmg tak dpt nak diganti, terlalu banyak yg dirindu pd kesakitan. waktu study mmg moment terbaaaaeeeek tuk simpan dlm ati.

    missing*

    ReplyDelete
  6. alamak teringat kat DPP jugak la hehe..dip pengajian perniagaan..zaman study memang zaman terhebat! ;)

    ReplyDelete
  7. @PinKy MoMMa wah..dak bisnes upe nyer kak pinky nie... ^__^

    ReplyDelete
  8. hee mesti syok je tgk gmbr kenangan ni heheh

    ReplyDelete
  9. alamak.. teringat lak kenangan mase study kolej kt bt pht dulu :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...