17 October 2011

Lelaki Berjari Runcing

Assalamu'alaikum~

Takde contoh jari lelaki le...


Tengok jari masing-masing skang.. Terutama lelaki la ye.Tengok tajuk la. LELAKI bukan? Hehe *tapi ada ke pembaca lelaki sudi baca entry ni? *

Owh, jari pendek dan gemuk tak gemuk sangat la sesungguhnya milik ca. Ada ke patut dulu pernah la kawan ca cakap ca ni cacat..Kuang asam punya budak. Diorang kata ibu jari ca besar sangat macam tak kena ngan jari2 lain.Haha.Ok la tu, tu la keLEBIHAN saya kan,kan? =) 

*orang kata , sape yang jari dia pendek, kalau kasi orang makan pelempang, berbisa wokkk~ nak try??? 

Ni nak citer sikit pasal lelaki berjari runcing, bukan citer Elia jejari runcing.hehe. Sesungguhnya tabiat ca ni suka tengok kuku dan jari orang lain. Suka tengok samada kuku orang tu kilat ke tak, bersih ke tak, bentuk apa..Gelas? Cawan? Mangkuk ayun ke? Kalau kuku ca nak kata bentuk gelas tak la gelas sangat, nak kata cawan, tak sangat.Macam mug kot. Haha.

Jenis2 kuku..Kuku ca macam nombor 4 la lebih kurang.. =)

Pastu soal jari, ca tengok lak runcing atau gemuk macam jari ca..So apa kaitan ngan LELAKI berjari runcing??

Takde apa pon benonye. Ca cuma suka tengok lelaki yang berjari runcing la. Nampak sweet.. Lagi2 tangan dia macam pompuan sikit. Bagi orang lain maybe nampak tak jantan macho la kalau lelaki tangan lembut cam pompuan pastu runcing pulak tu. Tapi bagi ca, apa yang ca nampak dari pengalaman, lelaki yang camni biasanya seorang yang romantik, penyayang, teliti dan kemas orangnya ( tapi TAK SEMESTINYA laa..) Kalau tengok kawan2 lelaki ca yang berjari runcing pegang stereng, takpun mengetuk keyboard, menulis,alamak..sukanya tengok.. Hehe..Jangan tanya kenapa sebab ca takde jawapannya.Naluri tu datang sendiri.Haha..Entah pape la kan suka tengok jari orang.. :P

*awak lelaki? berjari runcing? jangan biarkan jari anda menari-nari di depan ca.Ada yang kena gigit nanti Erk! .haha..


23 comments:

  1. haha...sy punya macam no 4 tu..hee~
    larrriiii....ca nak gigit...haha~

    ReplyDelete
  2. Aq pnye no 2..x pyah nk gigit ye..XDDD

    ReplyDelete
  3. huuhhh..nasib baik tak runcing sangat...haha~

    seram sejuk je ni ca nak gigit...heee~

    ReplyDelete
  4. @Ezad Skytech agege~ ca pon seram jer klau nk gigit jari ezad..haha

    ReplyDelete
  5. hahaha mcm nak geget tu yak menahan ok..kesian kalau suami nanti berjari runcing ;p

    suami akak tak runcing langsung..kasau!

    ReplyDelete
  6. @PinKy MoMMa alamak~ hehe..saje je tu kak... paling2 pon ca pegang je tangan si suami tu lama2..hek3..*gatai*

    ReplyDelete
  7. btul2..suke tgk lelaki jari runcing sb jeles jari sendri tak runcing.wuwuu~

    ReplyDelete
  8. @khairul akmal bin azman >> haha..mcm mnx digigit jek..ops! terlebih sudaa~ haha..gurau je.

    ReplyDelete
  9. hehehe..kalau sy suke yg dempak2.. yg comel2..berisi2 sikit jarinya.. ;p

    ReplyDelete
  10. oooo, macam tu yaa.. tak sangka ada juga orang pempuan yang alert dengan penampilan lelaki.. ehehe.. best..

    jari saya tak runcing laaa.. tapi nampak macho juga la.. ekeke

    ReplyDelete
  11. @Gen2Merah >> hehe..ofcoz kena alert..kebersihan dan penampilan penting.heh3..

    eleh, nak ckp gak macho tu.haha

    ReplyDelete
  12. lelaki jari runcing mcm auw la.. ;-p

    ReplyDelete
  13. @Solihin Zubir haha..da agak da mesti ada yang berpendapat camtu.tapi tu kan ALLAH da jadikan camtu.. =)

    ReplyDelete
  14. 4 ngan 1 cm lebih kurang je saye punye no 4

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...