17 October 2011

Cacat Kerana Tabiat Sendiri

Assalamu'alaikum...

Ha, tak habis2 lagi nak story berkaitan JARI JEMARI..Kali ni bukan lagi pasal Si Lelaki Berjari Runcing tau.Tapi berkenaan si pemilik jari pendek..heh3.Jari sape la tu ek? =__="

Tajuk pasal cacat.Cacat ke ca? Sebenarnya bukan la cacat ..Tapi ....Korang tengok la sendiri.Cari perbezaan ea.Sila fokus pada jari. Abaikan kulit yang berbelang macam kuda belang + gelap + parut2 akibat merempit dulu kala..heh3..


Tangan kiri..

Tangan kanan..

Ok, nampak ape2 perbezaan tak?? Bukan pasal parut okeh..
Tak nampak?? Ok ni ca fokus pada jari tertentu..


Jari telunjuk dan jari hantu belah kiri..
Jari telunjuk dan jari hantu belah kanan..

Nampak tak? Nampak tak??
Sila tengok pada tajuk..Cacat kan? Cari la mana yang agak2 cacat... 




Ala...tak nampak ea? Tengok la jari hantu ca belah kanan.Bengkok..Huhu..Sebabnya cara ca menulis memang akan memberi tekanan yang kuat kat bahagian atas dekat ngan kuku jari hantu tu.Ape taknya, dari zaman tadika sampai ke sekarang.Lama-lama tulang pon jadi senget.Serius, tulang ruas yang atas tu macam da terlari sikit. Hehe..


Err..saham jatuh tak ek? Hehehe


Masa MALAM BERINAI :P



10 comments:

  1. bila tengok je gambar tu tak perasan jari ca tu alignment lari sikit..bila ca bagitahu baru perasan...heee~

    ReplyDelete
  2. automatik shera tgk jari shera pulak.. haha..

    ReplyDelete
  3. @De'din >> hehe..tu la.masih bersyukur.sikit je tu.. :)

    ReplyDelete
  4. nampak bengkok skit jer dik hehe..tak pe tak jejas aper pun hehe masih manis dik non ;)

    ReplyDelete
  5. @mizzkechique >> hehe...tulang da keras da, bedung pon xleh betulkan.hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...