26 October 2011

Nak Jadi MASTERCHEF !

Assalamu'alaikum..

Sape layan MasterChef?? Sila kembangkan idung..hehe..Sekarang tengah musim MasterChef lak kat Astro ..Ha, elok la wat rancangan camni daripada asyik buat program realiti dok nyanyi2 je.Bosan..Tak silap ca program realiti nyanyian ni antara tanda kiamat kecil gak tu ..

Tengok Masterchef ni mampu wat ca ternganga la depan tv..punyalah kagum kan dengan peserta2 yang boleh masak dengan bahan yang disediakan sahaja dan hanya dalam tempoh masa yang terhad..

Camane kalau kita yang tak bape nak pro ni buat? Haha..time tu la nak fikir masak apa, time tu la nak ambil barang2..kompem tunggang langgang dapur tu..hehe..

Jeles okeh lelaki boleh masak! Ni yang nak pergi menuntut dengan mak,makcik,nenek , makcik kantin, abang burger, abang pizza,papa roti..haha..

* tak dapat jadi MasterChef Malaysia, jadi masterchef rumahtangga pon okeh..khas buat suami tercinta..huahaha

18 comments:

  1. Jangan tbakar dpur suda le..kekekeke

    ReplyDelete
  2. @SpeakerSekolah : eh..xde la sampai camtu.. ca bukannye xpenah masak pon.. :)

    ReplyDelete
  3. heee....sy ni reti masak air je...agak2 boleh masuk Masterchef tak tahun depan...? heeee~

    ReplyDelete
  4. menyesal x g ujibakat masa tu.ni kn amatur pny,spe2 pun bole cuba nasib. :)

    ReplyDelete
  5. @Ezad Skytech : la air je? haha..jgn la masuk..terbako kuali sat gi..hihi

    ReplyDelete
  6. teringin gak nak jadi huhu..best pulak tengok diaorg buat tiramisu smalam huhu..

    ReplyDelete
  7. jadilah masterchef tuk suami, hee. :)

    ReplyDelete
  8. @PinKy MoMMa : tau xpe kak..kita nak blaja gak la wat tiramitsu..asyik beli je..hehe

    ReplyDelete
  9. @KAMIHIDUP : hehe..mmg tu pon impian caa..ngee~ mau kasi buncit kat suami..haha

    ReplyDelete
  10. jadi master chef utk suami pun ok gak. kan2.

    ReplyDelete
  11. msti rajin msk dapur ni..;p

    jom join my GA..

    ReplyDelete
  12. @Juliet_iRa~" : hehe..biasa2 jer..

    wah,buat GA..insyaAllah ca join~

    ReplyDelete
  13. ko ne reti masak ke makcik.. hehe.. setakat reti masak megi je bek xpayah lah.. haha

    ReplyDelete
  14. @Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine : eh,masak maggie kira ok la tu..ada org masak maggie pon kembang..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...