14 October 2011

TIA AJAK BERSAING SESAMA BLOGGER

Assalamu'alaikum~

Pagi-pagi lagi Tia da ajak bertumbuk bersaing dengan blogger..Ape lagi, mau join lah! Mana boleh tak join.Nie la peluang nak menonjolkan rasa 'ketidakpuasan hati' yang sihat. Hehe..


Klik header Tia ni untuk join juga~ =)Tutup pada 10 malam ni (14/10/2011)


Psst~ Psst~ Tia ,Tia..meh nak bisik meh..Blogger yang ca anggap 'musuh' manja2 ialahhhh~
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Ala, blog bukan ilmiah tu.....kenal tak, kenal tak?
Dia adalah ex-polimate ca dan ex-housemate ca...(*sebab utama nie)
Memang sangat jeles sama dia sebab dia mampu hasilkan entry2 yang sangat lucah best. Hehe..
Dia bukan setakat dah ramai follower berbanding ca, tapi yang menjeleskan ca adalah dia mendapat PEMBACA SETIA okeh...dush! dush! (tumbuk dinding)
* dak yang dah mula terasa tu jangan dok kembang2 lobang hidung eh! *
Nak tau sape??




Sape lagi kalau bukan mak katak....
Cik SUHA~~~~~
lalala... ♪

Sekian~ 

p/s untuk mak katak : Poo (panggilan manja), kalau ko dekat skang, aku nak tumbuk ko boleh? Haha..Miz u lah katak kakak! Dah lama tak cubit pipi ko..T__T xoxo!

6 comments:

  1. wek!hehehe aku pon rindu kat ko sangat2 tau (^_^)

    aku pon jeles gak ngn ko..ko pndai make up blog..blog aku??haha gini je rupenye..xpernah berubah..

    ReplyDelete
  2. @suhaterharunye ko pon rindu aku..hehe..*gedik*

    alaa~ setakat boleh makeup xsemestinya boleh mendatangkan pembaca setia cam ko..jeles okeh!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...