23 October 2011

CINTA SIBER OH

Assalamu'alaikum~

CinTa SibER oH.....................Hoi~
Mau join? Klik header Abg Ben macam biasa bro......



APA ITU CINTA SIBER?

Cinta yang datang hanya memerlukan talian internet dan laman2 sosial sebagai medium pengantaraan.
Orang yang terlibat mampu jatuh cinta hanya kerana "penulisan" sebagai ganti perbualan, mampu jatuh cinta kerana "gambar" sebagai ganti diri sebenar dan mampu jatuh cinta kerana "budi" walau sekadar menjadi pembaca @ pendengar yang baik..

KELEBIHAN

>>> Jimat. Tak payah keluar duit pergi dating sana sini.
*macam banyak keburukan dari kebaikan.so no idea 

KEBURUKAN

>>> Risiko untuk ditipu atau dipermainkan sangat tinggi

>>> Kita tak kan mengenali diri seseorang tu yang sebenar tanpa berjumpa.Sebab ayat boleh reka der...Gambar pon boleh ciplak..*macam kes penipuan cinta siber kat paper tu..


** JANGAN BUTAKAN CINTA KERANA BERCINTA 'DALAM GELAP' **
wohoo~ kiasan tak agak2...ngee~

18 comments:

  1. aku pon ade pndapat aku sndiri..silakan bace ye (^_^)

    ReplyDelete
  2. rasanya mcm byk buruk dr baiknya kot..

    pandangan masing2...no offense :)

    http://aida4eva.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Takut lah dengan cinta siber ni...huhuhu

    ReplyDelete
  4. @AMMAR YASIR : hehe..camtu elakkan dan cari cinta didepan mata.. kan,kan? =)

    ReplyDelete
  5. bercinta di dalm gelap??????? hehe...

    ReplyDelete
  6. @Isyaqila : time kasih Isyaqila.. nama awak mcm nama gabungan dua sahabat ca..

    ReplyDelete
  7. cinta siber yang boleh wat contoh adalah kak wardina dengan suaminya hehe..

    ;)..tapi kebanyakkan ada yang tak ikhlas dalam bercinta siber neh..muka pasang icon JLO tapi hakikatnya bukan hehe

    ReplyDelete
  8. cinta siber neh da +ve n -ve...so kna pndai pk lh kn...hehe...btw, ida dr segmen yg sm...jengah n follow cn..naty singgah la blog ida ya ^_^

    ReplyDelete
  9. @Syuxer : yeke? ca tak tau pon..huhu...semuanya bergantung pd individu..xsemua cinta siber tu x betul @ tak ikhlas kan?

    ReplyDelete
  10. baut kering je dengan cinta siber..lol

    http://thelazy-ism.blogspot.com/2011/10/cinta-siber-oh.html

    ReplyDelete
  11. Salam kenal Cik Duyung..dtg dr blog abg ben..hihi

    Kenali saya :)

    ReplyDelete
  12. tak berapa nk elok la bercinta dekat laman sosial..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...