28 April 2011

SANTAI BEN ASHAARI :KENAPA AKU SEORANG BLOGGER

Assalamu'alaikum..

Taraa..Segmen Abg BEN lagi...Kali nie.......


"KENAPA AKU SEORANG BLOGGER?"

JAWAPAN : Sebab saya mengidap penyakit gatal2...Bukan gatal menggedik tu..Tapi gatal tangan nak dok menconteng bila otak tak mampu berfungsi untuk buat kerja lain atau bahasa pasarnya BORING.Sebelum jadi blogger, segala kertas yang ada kat umah nie, nak jer diconteng..Lukis orang lidi la..Buat puisi la (kononyer), pape jek la..Sekali dapat 'petunjuk' nak ubat gatal2 nie, baik lepaskan 'gatal' dengan menaip..Suka hati nak taip apa, nak lukis?? Pon boleh.Lukis doodlez,tepek kat blog! Baru tak buat keje syok sendiri..Sekurang2 nyer ada orang tengok kan??

Ok, tu jer jawapan saya abg BEN.. :) (kalo total perkataan 100+ sori la ek.. :P )

* Nak join?? Klik banner atas tu keh..Cepat..sebelum kol 10 malam nie!

22 comments:

  1. datang dari blog abg Ben... :)
    kalau sudi singgah la balik...
    follow lebih baik...he3...

    JOM TERJAH SINI

    ReplyDelete
  2. Bahaya tu penyakit gatal2.. Haha
    MTT follow sini,.. :)

    ReplyDelete
  3. hoyeahhh. datang lawt dari segmen abang ben
    good luck and mai la ke blog. jadi followed pon baik. kene rajin2 tao :)

    ReplyDelete
  4. hehe..lebih kurang sy la awak..heehe
    sebelum nie karut sorang2,,lepas tu jumpa blog..apa lagi..titt..haha

    ReplyDelete
  5. wahh.rajin nye cik duyung ye sekarang.

    p/s:lama xdatang sini. kk bz dengan exam la. :D

    ReplyDelete
  6. haha. a'a laa. atleast ada gak org tengok doodle yg kita wat walaupun x brapa nk comel kan

    sggh dr blog ab ben :)

    ReplyDelete
  7. terjah sini..sje nak tau knp akak jd seorang blogger..huhu..
    Ade masa terjah la balik..

    http://zonesaye.blogspot.com/2011/04/santai-ben-ashaari-kenapa-aku-seorang.html

    p/s:teruskan ea..

    ReplyDelete
  8. @Belog MTT mmg bahaya..boleh berjgkit..hihi... :)

    thanks follow..

    ReplyDelete
  9. @nUr _ atiQah haha..yeke? skg nk mengarut ajk org bace...hihi

    ReplyDelete
  10. @kambeng.karbonat well..cik duyung mmg rajin.. :P

    yeke.bila habis exam?

    ReplyDelete
  11. @Nana
    betul tu nana...ade org komen, lg bez..sbb mesti org tu da tengok doodle tu..hihi

    ReplyDelete
  12. Apa pun alasannya, semoga kita semua berjaya menjadi seorang blogger yang pemes amos..ekeke

    ReplyDelete
  13. @Lulu caldina insyaALLAH...kena usaha la kan..mana tau akan dtg kita jadi bolgger femes lak.. :)

    ReplyDelete
  14. bersiaraya & memfollow d sini! (",)v

    ReplyDelete
  15. semoga terus maju jaya dlm dunia blog ni..
    intai2lah sy..

    ReplyDelete
  16. @Sal Saari terima ksih..insyaAllah sy akan intai..hehe.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...