07 April 2011

Wah~ PINKY MOMMA foLLOw Laa~

Assalamu'alaikum readers~




Wahh~ sangat la teruja malam nie..hehe..PINKY MOMMA followers aku yg ke-22...(alahai, keciknyer angka...huhu..)

Selalu kan, aku nie jadi stalker jek kat blog sis nie, rajin tinjau blog dia yang sememangnyer kena dengan nama blog nya, ofcoz la PINKY2 gitu~ ( aku nyer hampir2 pinky gak..tapi aku pon suke biru..so tea blue-pink..hehe ). Aku memang suka pegi blog dia yang cantik menarik tertarik, dia memang deboommm! Hik3....Kat 'tempat lepak' (bloglist) aku pon memang aku letak sis nie punya blog .. ngee~ Page dia ada gak bagi macam2 inspirasi kat aku untuk kasi cun kan page aku akan datang..hehe.. ( sis, jangan risau, saya x ciplak laa...hehe..sumber inspirasi je.. )

Masa mula2 aku berblogging, dia antara orang terawal aku follow...hehe...walau malu2 la nak follow..sebab tengok kat page dia dah ramai followers...aku nie haa~ alahaiii~i'm baby blogger.... T__T

Pinky MOMMA, mestilah syudah kawen~ tapi muka dia, alahai~ macam orang lom kawen tau..iyeee..bagi aku la.. :) Tapi aku pon belum cukup kenal dalam2..sebab aku baru lagi dalam dunia blog nie..

Tengah2 taip entri nie.....
*
*
*
*
*
baru pasan sis pinky nie de komen entri..hik3...komen SULUNG dari dia ok.. ♥



Ok la..pape pon, saya nak ucap thank you so much kat kamu PINKY MOMMA!!! :) Selalu la datang 'pondok' saye nie..hehe

4 comments:

  1. alor so sweet..meh peluk meh..
    sape la daku..
    blog pn masih naif & comot..aihh..
    apa la kamu ni yang..

    org jengah,kite jengah balik huhu..
    thanx ya..eppy blogging dik ;)

    ReplyDelete
  2. ngee~ sis pinky coming~ hik3..wah, dpt peluk meyh...mau kish la pulak..muahx2~ hehe

    thanks again sis..nie nga merangkak lagi ni..mau jadi maca sis gak..hehe.

    ReplyDelete
  3. dik..akak masih merangkak lagi ;)
    kite sama2 enjoy blogging ni k..

    syg kamu ;)

    ReplyDelete
  4. hihi..ok kak... :)
    nnti leh la syer2 pndpt keh..
    jadi sifu sy..hik3

    syg akk gak ... :)
    (wah..terharu..sy xde kakak...)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...