02 December 2011

Selalu Dia Buat Aku Ketawa..Tapi Hari Ni...

Assalamu'alaikum...

Percaya tak kalau ca bitau, time ca taip entry ni, ca menangis? Sila percaya. Ca serius. Ca dah tak leh tahan dah perasaan ni. Mungkin orang boleh cakap, "entah pape la budak ni , sewel ape? Nak nangis2 depan lappy."

Ca tak tau nak ngadu kat sape lagi dah.Orang lain tak kan faham.Dan mungkin akan gelakkan je apa yang ca rasa sekarang..Kenapa ca nangis??

Sebabnya, Jibam.. 



Jibam tak balik rumah dua hari dua malam dah. Selalu dia jalan2 pergi rumah bini dia pon , pagi2..Tengah hari dia dah balik. Tapi ni langsung tak balik. Tak tau dia pergi mana. Cukup la dua ekor anak kucing ca mati semua sebab kena makan ngan kucing liar. Tapi Jibam dah besar..Tak mungkin kena makan ngan kucing lain. Kena culik?? Tak..tak..tak mungkin! Dia kucing kampung jer.. 

Ca tak tau nak buat apa..Puas panggil2 nama dia tadi.. T____T Balik la Jibam.....Kau makan ke tak kat sana tu.. Tak sanggup la ko takde . Sape nak teman aku bila semua orang umah ni keje.. Sape nak buat aku gelak lagi ngan keletah kau.. Bila tengok tulang ikan pas makan tadi, aku tak tau nak bagi sape dah... Isk3... :'(



*tak pernah nangis camni sebab kucing je!

11 comments:

  1. Sabar yea ca..agaknya jibam g cri bini bru tu..

    ReplyDelete
  2. sabar ye ca...nnti dia blk la tuu...

    kucing jantan mmg camtu..da jmpa bini dia, dia lupa tuan yg bg dia mkn..heheh...

    ReplyDelete
  3. alolo ciannya ca...
    jangan nanges2 yer..uni paham sangat kalo jd camni...huhu..

    jibam,,balik capat yer...tuan kamu riso ni...

    semoga jibam selamat..amin!

    ReplyDelete
  4. Sabar akak ca, jibam balik juga tu.

    ReplyDelete
  5. SpeakerSekolah : xtau la dia gi cari bini ke bukan..risau sgt2~ :(


    MiYOKO SuKi : harap2 dia balik la...


    UniMeOw : thanks sbb kamu memahami ca... harap2 la dia balik.aminnn..


    Raisya Haris : maceh dik.. :)

    ReplyDelete
  6. ish2.. mana jibam pegi sampai ca risau.. hehe.. nanti dia dah puas merantau dia balik lar..surprise :)

    ReplyDelete
  7. ala..sian nye..sabar..moga cepat jumpe si comel tu..nanti dah jmpe update ek...

    ReplyDelete
  8. M Fizan : mintak2 gitu la.. :(

    Tiramisu Fatiema : insyaAllah..klo dia balik.. :(

    ReplyDelete
  9. jibam g holiday kut.. sekarang ni kn cuti sekolah.. :)

    ReplyDelete
  10. @Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine : ish, ade pulak dia gi holiday ..tuan dia pon x pi holiday..isk3.. T__T

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...