26 January 2012

Ketumbit

Assalamu'alaikum....

Apesal kekok benor menaip entry kali ni...Baru tinggal lappy seharian semalam..Ish3..Bagi yang tengok fb ca, tahu la kemana ca pergi semalam..Semalam ca ke KL..Menziarahi arwah nenek sedara ca ( adik atok ca-belah mak ) yang sudah kembali kerahmatullah pada 24/1/2012 pada jam kira-kira 11.30pm... Malam tu jugak ca sekeluarga dari Johor bergerak ke KL... Sedih sangat.. :( Al-fatihah....

Nak taip entry pon xsyok sebenarnya hari ni..Mata kanan ca kena ketumbit ! Ada orang kata tembet.Entah mana satu yang betol. Uwaa...Da berzaman tau tak pernah kena nie.Kali ni dia datang menyinggah lak.Alahai..Dah mak ejek..Mak cakap ca ngendap kucing berak..Mana ada ! T__T Macam nak sembunyik bawah katil je bape hari ni...

Saiz ketumbit ca belum tahap 'dewasa' camni..Baru baby-baby gitu.. :( Isk3

Walau pon saiz ketumbit nya masih berada pada kadar rata bercomel-comelan di bahagian bawah kelopak mata atas ( huh? camane tu? -cam kat dalam gambar..hehe ), tapi sakit wooo nak pejam celik pejam celik..Tak dapat nak kenyit-kenyit kat abang ensem ! Hihi..Sempat lagi kan......Gatai.. :p Yela, harini ca plan nak keluar ngan sahabat baik ca, Purah ngan Qila.. Kali ni tak la berjimba sorang2 lagi.Hehe..Nak cermin mata hitam !



* Ni ALLAH baru tarik sikit je nikmat penglihatan...Sikit je tau...Bersyukur la kita selalu ye sebab masih mampu melihat.... :) 
Eh..tak kena bedah kan? Huwaaaa... T__T

14 comments:

  1. sis pun da lama tak kena ketumbit..nanti dia jatuh sendiri kot..

    ReplyDelete
  2. ooo..ketumbit ngan timbing tu sama la kan???pernah kena masa darjah 4.pergi klinik terus tu picit.last2 jadi pirate.sebelah mata kna balut.hahaha

    ReplyDelete
  3. mesti sakit kan ? bnyk2 rehat yee :)

    ReplyDelete
  4. Haaa ca!..ni msti ade mngintai orng mandi..haha..gurau je..

    ReplyDelete
  5. kesian ca..nak tengok pon macam tersekat kan ..ada benda halang kat mata..

    ReplyDelete
  6. mak ca nak menyakat je tu...hee...

    ReplyDelete
  7. @ Azzah : tu la..last ca kena zaman skolah rendah kot..dah berzaman betol xkena nie.. :(


    @ KAMIHIDUP : di apakan?


    @ aReLaN : sama la..zaman skola rendah je kena benda ni..hehe..nama tu xpernah dengar la..erk! kena picit??? eeee...sakit!


    @ teha : memang sakit...isk3...

    @ MeeRole : hehe..mana ade...

    @ Tiramisu Fatiema : betol tu kaka...mmg xselesa.. :(

    @CekbOlat-bOlat : mak ca ckp ca tgok kucing berak.haha

    @ Ezad Skytech : mak memang camtu..hehe

    @ EZAN IDMA : :(

    @ ~SaL IjOu~ : mekaseh... :)

    ReplyDelete
  8. al fatihah..akak..mcm xpernah kena je ketumbit nie..weee..xtau rase ape..

    ReplyDelete
  9. dulu kecik2 pernah kena...sekarang tak ..hehe..

    nanti ilang la tu..sabar2..;)

    ReplyDelete
  10. @ anismelon :uik? xpernh kena? huhu..

    @ ILA HonEyBuNNy : ca last kena pon skolah rendah... :( nga bersabar la ni..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...