12 January 2012

Hadiah Peserta Contest Cik Duyung

Assalamu'alaikum..

Ha, sape ingat lagi pasal contest yang ca anjurkan tahun lopeh? *blaja bahasa 'atok'* Contest tu cuma 4 orang je join.. T__T  So , ca janjikan semua akan dapat hadiah..Ca mintak alamat semua tapi yang respon cuma 2 orang je.. (Si Ameerole Speaker Sekolah merangkap tunang Cik Bolat..hehe..Lagi sorang ex-schoolmate ca sendiri, Afifah.. )


Ni la hadiah yang tak seberapa untuk diorang..1st time try wat design camni..Alhamdulillah menjadi... :) 


Name keychain with 3D blogger icon.. :)

Barang ni pon dah pos..Da lega da sebab dah tunaikan janji... :) Korang nak jugak? Boleh la tempah ye..Tapi kena beli lah..Hehe..Sape suruh tak join haritu? :P Kalau nak tempah, boleh la pm ca kat FB ca okeh.. :) Ha, jangan lupa LIKE page D'Young Craft tau! 

12 comments:

  1. Tq ye ca..da slamat smpai kat umah..tpi belum pgang lg..hehe

    ReplyDelete
  2. tahniah! nape tak pasan pun ca buat contest T___T

    ReplyDelete
  3. @MeeRole : hehe..welcome... nanti balik cuti pegang la.. :)

    ReplyDelete
  4. Alaa rugi xsempat join....kiut tu hasil tangan ca...nanti nak tempah la....

    ReplyDelete
  5. caaaaaa! nk jugakkk..mane kte tauuu.. kte kn br knl awk.. wuuuuu..

    ReplyDelete
  6. @HeNRieTTa JoSe : hehe.boleh jer..pm inbox kat fb ca ye.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...