07 January 2012

Bila Rindu, Berdoalah..

Assalamu'alaikum...


♪ Bila terasa rindu, ke sebut namamu dengan harapan kau kan muncul dalam tidur... ♪

Hamboi..tu cara Dafi lah bila dia rindu kat cik awek dia.. Kadang2 kita berindu-rinduan, feeling2 dalam bilik, tengok bulan la..Peluk adik beruang la..Pintal-pintal rambut la..Janggut la..Macam2 cara..Belum masuk sms, tepon..Macam2 cara kita nak sampaikan rindu kan? Tak kira la kat sapa2..Kat mak abah..adik beradik..kawan2..cik abang,cik awek.. ^^,

Kalau sebelum ni ca pernah bitau Ayat Pengasih, kali ni ca nak kongsi satu doa yang lebih baik kita amalkan..Iaitu doa Nabi Yusuf dikala baginda merindui Zulaikha..



" Ya ALLAH, sampaikan salam rinduku kepada .......(nama penuh orang yang kita rindu ) sehingga menjadi kerinduannya... Aminnn "


Sesuai kan untuk mereka yang bercinta dalam diam.. :)  ♪Dihati ini..Hanya Tuhan Yang Tau..♪




Kredit to : Anak Pak Din


2 comments:

  1. sweetnya...
    erm..tu la bgs kalo kita amalkan doa2 nabi ni..dr dok beranagn2 x tentu hala kan..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...