31 January 2012

Jom Ke 'Mysterious Island'

Assalamu'alaikum..

Ingat tak kat entry lepas ca kan ada bitau nak pergi berjimba-jimba dengan kawan2 baik ca walau mata dah kena ciom ketumbit..Hehe..Nasib masa tu belum bengkak sangat macam dalam entry yang [NI].. Masih boleh la nak kenyit kat abang2 ensem..Haha..

Macam biasa kalau dah ke Kota Segiempat (CS,JB)..Tengok wayang, mekdi, solat, balik.Memang tu je agendanya..Memang tak kemana pon. Sampai2 beli tiket. Kitorang beli tiket......................

JOURNEY2 | MYSTERIOUS ISLAND !


Yang Journey 1st dulu ( To The Center Of The Earth ) ca tak tengok pon.Entah bila ada yang 1st pon ca tak perasan.Heh3..Citer ni pasal pengembaraan Sean Anderson (John Hutcherson) dengan Hank Parsons ( The Rock ) ke Pulau Misteri untuk berjumpa dengan atuknya si Sean ni.The Rock ni pakwe mak Sean. Tapi tak pasal2 si Kailani (Vanessa Hudgens) dengan bapak dia pon terjebak sekali. 

Mysterious Island dia memang superb.Sangat cantik! Kat Mysterious Island ni peliknya hidupan YANG BESAR akan jadi KECIK dan hidupan YANG KECIK akan jadi BESAR. Contoh macam gajah ni..Comel sangat!


Kalau binatang kecik jadi besar, jangan cakap la.Semua menggelikan sebab serangga..Ca seorang manusia yang geli pada serangga okeh. Lagi-lagi yang berbisa.Aduhai...Meremang bulu tengkuk tengok.Nak tau korang kena tengok la.. :) Tak rugi..Bagi ca memang best.. Lagi-lagi ada abang The Rock yang bergigi putih dan ensem nie...Huahaha!




* nak jugak bela gajah kalau sekecik itu..comel!  Hehe...

9 comments:

  1. Gajah yg comel atau the rock yg comel ni?hehe

    ReplyDelete
  2. wahh.. bestnyeee.. nk pegi tgok la t.. wakaka..

    ReplyDelete
  3. wow...the rock,awesome...mesti power filem nie..gua rase nk tgk...

    ReplyDelete
  4. @MeeRole : dua2 comel..tp tak kan la nak 'bela' the rock kot..huahaha

    ReplyDelete
  5. best ea citer ni?akk nak tgk...tp derr org offer lagi...hih

    ReplyDelete
  6. hai kekasih gelap..lama x dengar kaba..haha

    best ke citer tu??

    ReplyDelete
  7. memang comel kalau dapat bela gajah sekecil itu..heee

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...