24 August 2011

Kali Pertama Blog Beraya


Assalamu’alaikum~



Blog beraya?? Blog korang beraya tak? Hehe..Adakah blog korang membuat ketupat? Blog korang buat kuih raya?? Blog korang pi kutip duit raya?? Bape banyak soalan daaa….Ape yang ca maksudkan blog ca nie ha..1st time la ‘beraya’ semenjak kewujudan dia..raya tahun nie la ca merasa jadi blogger..tahun2 lepas mana wujud lagi blog nie..tak pernah terlintas di benak fikiran cik duyung nie..hehe.tak pernah terlintas nyer nak buat blog masa tu.

Tapi yang tak bestnyer, ca tak la dapat on9 24 jam @ ngadap lappy kerap sangat buat masa ni.jadi mungkin ca tak dapat tengok dan rasai puas2 ‘suasana’ hari raya di dalam dunia blog nie..bagi yang dah otai, yang da lama jadi minah @ mat gian nie mesti dah biasa kan.mesti update blog punya walau di hari raya..semangat nak share gambar2 raya. hehe...

Takpe2..slow2….ca akan update gak insyaALLAH pasal raya nanti..dan insyaALLAH, macam ca pernah cakap ngan kak Pinky Momma suatu ketika dulu (ceh3..macam dah berzaman sangat dah~ ) , ca akan wat entry pasal BURASAK..apa itu BURASAK? Nantikan entry tu kalau nak tau..erk! ada ker yang nak tau nie..( tiba2 dengar bunyi cengkerik..ouh~ sepi sungguh..xde orang rupanya..sob3.. T__T )

Walau camane pun, dikesempatan nie ca nak nak ucapkan dulu Selamat Hari Raya Aidilfitri..ca menyusun 10 jari memohon maaf zahir dan batin kat semua yang sudi baca blog ca selama nie..walau tak ramai, ca tetap rasa dihargai..mekaseh atas sokongan2 korang semua keh~ ca ada kad raya untuk korang.. sape sudi ambil, ambil la ye.. wat kenang-kenangan dari blog D’Young Duyung nie.. J


8 comments:

  1. slamat hari raya..maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
  2. KAMI kembali, hiyargh! Selamat hari raya, maaf zahir dan batin dari KAMI. :)

    ReplyDelete
  3. slmt ari raya ca :)
    comelnyer gbr tu..org kreatip..

    akak tak kreatip mcm ca hehe

    ReplyDelete
  4. sempat lg kn kk nk wish selamat hari raya? :D

    ReplyDelete
  5. hye..
    suemuncet .buat contest lagi..
    sila join kalau berminat..

    http://suemuncet.blogspot.com/2011/09/contest-bergaya-dengan-baju-rayaku-dari.html

    ReplyDelete
  6. hye..
    suemuncet .buat contest lagi..
    sila join kalau berminat..

    http://suemuncet.blogspot.com/2011/09/contest-bergaya-dengan-baju-rayaku-dari.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...