26 July 2011

Sindrom Melatah...Bahaya Nie....

Assalamu'alaikum~

Melatah tu sindrom ker? Tu ca tak tau la..main cakap jek...
Tapi melatah nie da makin menjadi pulak..ape taknyer, kawan2 ca suka cuit pinggang ca..aduh~ sensitif maaaa~ ca terkejut...dah tak pasal2 jadi makcik2 melatah...
Tapi yang ca latahkan ( erk betulker penggunaan bahasa nie??) tu ayat nie......

" Oh mak kau terbalik! "


Entah dari mana puncanya word "terbalik" tu...haha..kawan2 kat tempat keje ca dah tau ca tak leh dicuit kat pinggang, makin diorang suka buat..kuang asam punya budak! ca risau kang menjadi2 sampai tak sedar apa kita buat pulak..nauzubillah~ jangan pandang remeh okeh kat sindrom nie..BAHAYA! Leh bawa maut jugak....

4 comments:

  1. betul2..latah jgn dijadikan gurauan sgt..bahaya..sebab mereka tak sedar..mcm2 leh jadi huhu..

    ReplyDelete
  2. bahaya ca.

    tak pasal2 sampai ke tua terbiasa nanti.

    abeslah, tukar nama jadi ca latah lah nanti. hehe :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...