05 July 2011

Ouh Gigi !

Assalamu'alaikum~


Aduh..duh..duh..duh~
Adakah skang nie musim gigi bongsu nak tumbuh??
Gigi bongsu kew? alaaa..gigi geraham last tu..pe ntah namanyer... 
Before nie kawan ca ngadu dia sakit gigi..pastu sepupu ca..skang turn ca pulak...
Sakit nyer sampai menyengat ke rahang mulut, semua gusi naik sakit...tulang pipi pon sakit...arghhh~
Tak tau nak buat apa...nak gi klinik malas.....
Lagi2 klinik kerajaan..waduh~ masa nak menunggu nyer berzaman la...
Servis pon bukan ok sangat....janji boleh jer...
Ape nak buat nie.......saket makkkkk..... T__T

11 comments:

  1. ct dri zaman form 6 dulu,bberpe bulan lpas bru siap gg tumbuh..lame gile..smpai demam2... =.=

    ReplyDelete
  2. bila gigi sakit, kepala pun sakit kn? nak wat pe pun smua xkene..sabar ye

    ReplyDelete
  3. seorang crew KAMI pun sakit gigi geraham.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah xpernah kena lagi (^_^)

    ReplyDelete
  5. ish3...konpem2 sakit sngt kn..sabar yew cik duyung..:)

    ReplyDelete
  6. Geraham besar... taruh ais saja dulu...Tapi nak hilang terus kena gak pi jumpa Dentist....

    ReplyDelete
  7. tak tumbuh lagi gigi bongsu, maknanya kite masih muda, hehe

    ada member sampai demam2 nak tumbuh gigi ni ca, ;)

    ReplyDelete
  8. yekot skang musim sakit menyakit kan..makcik anis pon sakit gg ujung nun..tunggu mase na diarwah kan je..weee.

    ReplyDelete
  9. uishh.. sakit~ bertahun-tahun tak habis tumbuh lagi.. klu dah tak tahan sgt, g klinik.. bahaya klu biar je..

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah~ skng dah tak saket..ngee~ jangan la saket lagi pasni..huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...