05 June 2011

BENCI BetuL denGan kaU DANBO !

Assalamu'alaikum~
Hai semua...

Aduh..aduh..duh..duh..duh....

Ca dah jatuh cinta nie..

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Macam nak kena sawan pon ada nie..sebab ca x boleh tengok benda2 comel..makhluk2 comel..macam nak terkinja2 mengalahkan monkey tau tak! grrrrr~~ ca gerammmm! 

DANBO!!! NAPE KO COMEL SANGAT HAH??!





Geramnyer....sangat2 comel la kau nie !!!
Sape hah yang cipta kau...?? Macam nak pegi mintak jer sebijik DANBO..hehe... ♥

12 comments:

  1. heheh memang comel pun heheh..kiut je dia kan

    ReplyDelete
  2. wa! wan pun minat dan sangat2x suka kat danbo!! <3 =) comel kt akak ~ tpi mklum je la. tk de jual kt kedai2x biasa. kat amazon.com je ada..huhuhu

    ReplyDelete
  3. @Rizwan Ewan haha..akak tau..nama blog wan pon i love domo ngan danbo kan? tp akak x bape minat domo..ganaz la muka dia...hehe

    ReplyDelete
  4. comel lah..tp domo lg cumel...weeee

    salam..anis na ajak bace cerpen nie..post 4 da 2nd time..rjin rjin..free free..bace and komen yup..kritik pon boleh..

    http://anismelon.blogspot.com/2011/06/sampai-menutup-mata.html

    tqqq

    ReplyDelete
  5. alolololo.comeinyerr.part pegang love tu. suweeetttt nyer/ hihihih

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...