21 November 2011

UJANG buat KEHIDUPAN ku berERTI

Assalamu'alaikum~


Sesungguhnya UJANG membuatkan KEHIDUPAN ku berERTI ....








Seandainya UJANG ....








Mereview blog CIK DUYUNG ni ...




(^^,)v





Pehhh~ tajuk tak menahan kepoyoannya kan mengalahkan Kay si POYONESS tu .. Hehe .. Ada yang seketul penumbuk bini Ujang masuk dalam mulut ca nanti. Gurau je . Dah Ujang kata tajuk entry untuk segmen dia ni bebas . Sukati la kan nak taip apa . Hehe . Nak tulis tajuk " Ujang, sila percaya aku ni LISA " mau tak muntah 3 hari 3 malam si Ujang tu . Hehe


Nah header yang comot momot dari blog Ca ....







Dan ni .. ehem3... malu lah.. Cik empunya blog ni ler ..


Nak join?? Tak boleh?! 



Hehe..gurau je..meh tekan [SINI] lelaju ~
Tarikh tutup : 22/11/11

8 comments:

  1. fuhhh...intro bukan main lagi ye ca..heee~

    ReplyDelete
  2. jeles lisa surihani baca nanti..hhahah

    tq ek join..abis komen ni gua review..

    publish entri mengikut giliran..

    ReplyDelete
  3. @Ujang9897 : ceh, lisa ye..ngan bini x takut la ni..hehe..

    ok ujang..maseh3! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...