25 May 2011

JibAm NiE aSyiK waT oRang tErgeLak..

Assalamu'alaikum~ :)


Haaa...tengok la Jibam kat atas nie..ade je tindakan yg tak disengajakan yang wat ca nak tergelak..
Jibam nyau ca yg paling encem la..bulu dia lembut sangat... :) Jibam nie suka minum milo...
Dia kucing yang paling penyabar kat umah nie..kalau time makan tu, dia banyak mengalah la ngan ahli keluarga dia yg lain..pastu dia kucing yg makan nasi dengan lauk..kucing ca yg lain suka pilih lauk jek..macam nasi+ikan goreng (gaul2 sebati) ,kang diorang amek ikan jek..nasi tak makan..tapi jibam, dia akan makan..

Pastu dia tak mulut bising..tak suka la meminta2 makanan..kalau dia lapar sangat2 je dia akan dekat sikit sikit ngan ca..ca acah macam nak jentik dia, dia duduk la jauh sikit..kira kucing makan saman la si Jibam nie..

Cayang jibam! muah3!

10 comments:

  1. chumil...sepesen dengan kucin umah mak mOon...nanti ada masa mOon tnjuk...

    ReplyDelete
  2. @mOon jOhari Yeke...hehe..nak tengok..nak tengok..ca pencinta nyau~ hehe... :)

    ReplyDelete
  3. ni kucing konfirm akan jaga awk kalau awk dalam bahaya heheh..:)

    ReplyDelete
  4. err naluri saya yang cakap camtuh..kebiasaanya binatang bila dimanjai,dijagai elok2 akan lindungi tuannya kalau tuan dia dalam bahaya..nape dia wat cmatuh..mungkin kerana semangat setiakawan kot..heheh..

    ReplyDelete
  5. @Syuxer wah..camtu yer...hihi..jibam ti kne tolong ca nie...kena masuk team wonderpet..hihi

    ReplyDelete
  6. @Anonymous hai cik anon.. hehe..jibam ckp mekaceh.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...