05 November 2012

Bunga-Bunga Cinta

Assalamu'alaikum..

Semakin suka tengok warna - warni macam colour pencil Luna...hehe..Baru2 ni ca dapat tempahan untuk buat flower bouquet.. Bukan dari bunga segar yg baru petik dr Cameron Highland tu.Tapi di'petik' oleh jari jemari kontot ku..hehe..Ca kena jahit macam biasa la.. :) Nama pon crafter ye dak? Dan hasilnya macam kat bawah nie....
Taraaaaa ~~~



Comel tak? Comel tak?? Budak2 muda sekarang cakap 'kawaii' ye?? 'Kawaii' ker? Hehe...
Ni je ca mampu buat.. Padahal tak reti pon nak wrap bouquet tu.. Main tibai jek. Haha..Tapi alhamdulillah..Nampak gak rupa dia kan? :P

Jom la melawat , LIKE, cuci2 mata kat page kraf ca... --->D'Young Craft

14 comments:

  1. Assalamualaikum

    cantik dan kreatif.first time tengok

    ReplyDelete
  2. makin cntik hsil tgn ko..gud job!

    ReplyDelete
  3. kreatif lah ca ni. hehee


    kite bukan dok uthm lah ca. hari tu cuma jalan2 p sana je. hehee

    ReplyDelete
  4. untung laaa org kreatif... hehe

    ReplyDelete
  5. cantik cantik..kretip..buat la tutor..huhu..

    ReplyDelete
  6. singgah sini nak jemput join segmen : http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/11/pencarian-bloglist-musim-1-diari-farisha.html

    ReplyDelete
  7. comey~!! :D

    ca npe jrg update?rindu aw..*tetiber*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...