16 December 2012

Kenapa Patut Cuba Extra Moist Chocolate Cake??


Assalamu’alaikum…

credit pic : team EMCC
 
Semakin dikenali, semakin lebar sayapnya, dan semakin dicari-cari oleh semua penduduk Malaysia..Jumlah LIKE di page Extra MoistChocolate Cake(EMCC) yang semakin meningkat hari demi hari dan adanya Dealer, Sub-Dealer mahupun agen di serata tempat seluruh semenanjung Malaysia sudah cukup membuktikan kehebatan cara pemasaran EMCC. 



Kejayaan besar team EMCC baru-baru ini ialah di MAHA..Dari situ juga EMCC berpeluang ‘memenangi’ hati ramai pihak dengan ‘team work’ dan semangat kental dari krew EMCC. Ramai dah rasa.Ramai dah beli dan ramai dah yang mengenali brand ini..  Alhamdulillah..Tapi tetap ada yang belum kenal dan belum rasa EMCC ni kan…? Cuba lah ! Tak rugi tau !

Kenapa Patut Cuba Extra Moist Chocolate Cake??



Yang terang lagi ca tolong ‘suluh’ kan..hehe…Nampak tak, Nampak tak? Itu keratan dari label rasmi pada bekas EMCC… Haa… EMCC TERBAIKKK sebab pengeluaran produknya yang masih  menjaga KEBERSIHAN dimana penggunaan telur yang dibasuh terlebih dahulu sebelum digunakan sebagai bahan pembuatan kek ni. Selain itu masih menitikberatkan KESIHATAN dimana EMCC TIDAK menggunakan pewarna dan bahan pengawet tiruan..TIDAK ye..Sebab tu EMCC kena makan fresh-fresh sebaik sahaja keluar dari kilang dan kami sebagai pengedarnya harus bertindak cepat untuk penjualan EMCC kepada orang ramai. Ye laa..Kek-kek lain di pasaran bertahan lama sebab adanya bahan pengawet bukan? Sebaliknya pula bagi EMCC.. Dan terakhir sekali EMCC ini amat meyakinkan kita pada KESUCIANNYA sebab ianya adalah produk muslim..  Tak lupa juga pada harganya yang berpatutan setimpal dengan rasa dan kualitinya yang sangat berbeza dengan kek coklat yang lain di pasaran kerana ianya EXTRA MOIST dengan limpahan EXTRA coklat diatasnya.. emmm..memang sedaplah !

Nak cuba?? Hubungi dealer, subdealer dan agen EMCC berhampiran anda di sini ► CONTACT US
Jangan lupa terjah dan LIKE page EMCC ! :)
 

0 buDi bicaRA:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...