17 April 2012

Sekian Lama..

Assalamu'alaikum..

Sekian lama tak ketuk papan kekunci.. < ---- alahai skemanyer... :p

Emm..sekarang life ca pon dah berubah sikit. Sikit la.. Tak banyak..Bukan sengaja tak nak aktifkan diri dalam berblogging tapi ada la sebab nya.Mungkin sekarang belum masanya ca beritahu.Lagipon ca tau ada kawan2 yang baca blog ca ni. Ca tak nak kawan2 yang dekat ngan ca tahu. Kenapa? Ada sebabnya.. Maaf ye kawan-kawan....Maaf andai aku terpaksa menjauhkan diri....


Bagi korang blogger2 yang ca memang tak pernah jumpa face to face, ca sentiasa merindui korang... Rindu sama Cikgu Ma, Cik Bolat, Speaker Sekolah, MK, Pinky Momma, Kak Miss Librarian, Ezad SkytechAtok.. erm..sape lagi ek..alamak..ramai sangat.Tak larat nak taip semua nama blogger kesayangan... :) Sori kalau nama korang tak ditaip..Tapi yang ada kat bloglist, yg selalu komen, tu semua blogger kesayangan ca.. Miz u olz.. :)

2 comments:

  1. akak pun jarang2 nak buka blog la ni...sebuk..huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...