17 April 2012

Aku Tuntut Hak Aku!

Assalamu'alaikum...

[ENTRY AUTO PUBLISH.HARAP MAKLONG :P]

Memang terpanggil2 nak pergi CC semata2 nak jenguk blog musyuk masyam ca ni..Rupa-rupanya ada orang nak mintak cerai! 



Woooo



Woooooo



Woooooooooo



Woooooooooo



Woooooooooooooooo


Woooooooooooooooooooooooooo


Belum kawen nak cerai ape nye kan? Pastu nak kawen ngan orang tu lagi la TAK~ Lalalala.....

Sebelum tu WAJIB baca ni dulu ye.....

|
|
|
|
V




Hahaha....Meerole SpeakerSekolah kasi up nama ca laaa...Walaupon taik kucing ca bagi dia tu..Hehe..Sungguh bermurah hati..Ape lagi, korang pergi bagi taik kucing kat dia banyak2..Jangan nak jilat bontot dia sangat la keh! Haha.. 

Meerole, ca tunggu ni..Cik Bolat, jangan jeles tau! Hehe..

6 comments:

  1. pergh... untung la dapat topup free.. leh la kite bergayut anti kn :)

    ReplyDelete
  2. untung la meerol nak bagi ca topup..heee~

    ReplyDelete
  3. hahaha..untung la dapat topup.nak sket leh??? :P

    ReplyDelete
  4. Please vote for Www.danielzaidi.com in MITBCA2012 : Malaysia International Tourism Photography/Art Blog

    Vote for www.eqbalzack.com in DiGi WWWOW Awards 2012 : Blogger of The Year

    Thanks guys for your helps...really appreciate it! LOVE U lah..:p

    ReplyDelete
  5. aiyoyooooo...nasib baik umah sewo atok xdop kucing....eh

    ReplyDelete
  6. aritu pernah menang topup jugak..wah untunglah Ca..tahniah,sorri lama tak singgah sini..harap baik2 je okehh:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...