28 April 2012

Sakit Lagi!

Assalamu'alaikum...

Eeeeeee...dashboard dah auto jadi newlook dah?? Tak suke tak suke tak suke! :( <---gedik! :p

Ada yang rindu ca tak? :( Entah2 ada yang lupa sape ca ni..huwaaaa...Yela..skang da jarang da up entry..Da jarang da jalan2 kat blog korang kan..kan..... :( 

Korang..korang...nak ngadu nie... Ca tak sehat lagi..Migrain asyik datang je sekarang.... Kelmarin gi klinik, hurmmmm..doktor cakap mata pucat sangat...Tekanan darah rendah lagi! Nasihat beliau ---> SILA MINUM AIR BERSUSU BANYAK2.... ok..saya minum ye... :(




Vitamin dan ubat-ubatan..hummm..Doktor cakap ubat dah tak boleh makan sangat.Sebab badan ca da sebati sangat dengan ubat sampai pil killer tu pon tak jalan da kalau makan.Dia suruh amik herba2 ke, berurut ke.... Kawen ke..oppps! :p 

Ok la..ca nak ngadu ni je... Kesian tak ? kesian tak? Hahaha...Doakan ca cepat sembuh ye... Banyak impian yang ca kena capai dalam hidup.. 


8 comments:

  1. Amboii smnjak dua mnjak ni slalu btol sbut kawin ea..hehe

    ReplyDelete
  2. rindu..aah kan aritu pon lama tak bukak blog..bnyak dah berubah,pening gak tapi okla yg baru nie macam mudah sikit n cepat..nanti biasala..kesian CA..jage kesihatan ok..bnykkan rehat..:)

    ReplyDelete
  3. aloloooo ciannye dia..patot la lama menyepi...sob3~

    jgn lupa makan ubat taw...
    makan dadih byk2..

    kalo xmo makan dadih,sila bg kat uni yer...hik3..

    ReplyDelete
  4. Sakit nie adalah penghapus dosa-dosa kecil. Semoga kak Ca tabah dan jaga kesihatan yeah! Arol doakan kak Ca cepat sembuh. Amin. :)

    ReplyDelete
  5. semoga cepat sembuh okeh:D
    kene try makan ubat yg tradisional pulak, hee.

    ReplyDelete
  6. sekang ni cuaco tak menentu...banyak yo virus tersebar...take care yo cu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...