13 February 2012

Anak Pungut Ku

Assalamu'alaikum..

Beberapa minggu lepas mak bitau ada mak kucing sesat beranak kat celah2 papan lama kat belakang rumah atok.Ape lagi, ca pergi la ke tempat kejadian..YaALLAH...Kesian ca tengok masa tu.Mesti kalau hujan diorang anak beranak kena hujan....Papan tu dah la banyak bertimbun.Panggil adik, suruh tolong alihkan satu persatu...


Ni lepas alihkan papan-papan tu..



Tengok la..kesian kan..Mesti sejuk..Dah la baru bape hari lahir.Ca memang tak tahu sebelum mak bitau tu...Ca ambil, ca sediakan tempat pindahkan diorang..


Tecik kan?? Baru berusia 2 @ 3 hari.. :)



Kucing mana entah sesat beranak kat sini.Ca pungut diorang jadi anak kucing angkat.Hehe.. Ada 4 ekor anak dia..Comel! Dah lama rumah ca ni takde anak kucing.Jibam kan dah tua..Hehe... Tiap pagi wajib tengok diorang.Lama dok mencangkung tengok gelagat budak2 kecik nie.. :)

Selepas 3 minggu...

Tadaaaa~


Ini anak kesayangan ca sebab dia paling gemuk dan bulu dia lebih panjang berbanding adik badik yang lain.. Nama dia Ary :)



Ini Citam...Huhui..seram tengok kucing hitam semua ni..Teringat pantang orang tua2 cakap.Jangan bagi kucing hitam langkah mayat, nanti mayat bangun! Erk! =__="


Ini pulak Anan...Comot sikit muka dia..Hehe..


Last sekali...Ini Jessy..Ok..Nama paling glamour sebab adik yang nak.Dia minat sangat kat Girl Generation..huhu..


Mereka penghibur ca sekarang..Tak la sunyi dok sorang2..Hehe.. ^^,

7 comments:

  1. amboi ca..nama2 kucing ni best2 la..tp anan tu sama cam nama kwn gee la..he3

    ReplyDelete
  2. ececehh.. omotnyee.. mcm mak die.. hekhek

    ReplyDelete
  3. comeyy kucing2 tu..suka tengok mata die..bulat je tgk kamera..singgah malam Ca..

    ReplyDelete
  4. hee...ada 2 yg two-face la kan ca...Ary & Anan...:D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...