26 March 2012

Cik Duyung Berundur..

Assalamu'alaikum..

Sedih! 

Sedih sangat sebab tak dapat nak blokwalking! *lagi2 ke blog mereka yang kutepek diruangan bloglist*
Sedih sangat sebab tak dapat up entry! *walau tak ramai menunggu*
Sedih sangat sebab terpaksa menahan nafsu berblog ! *yang sememangnya membuak disaat ini*


Kenapa?

Kenapa mesti sekarang ca perlu mengundur diri!
Ca tak puas lagi tauk! Dan tak kan pernah puas berblogging..Uwaaaaa~ T___T 

Tapi...

Tapi ni semua salah ca...
Ca yang selalu lupa..
Ca yang tak boleh buang tabiat buruk ca..

Ca selalu LUPA cabut bodben dari lappy.. :(
Ca selalu MAIN tenet atas katil.. :(
Ca selalu tidur sekatil dengan cik lappy..dan malangnya cik bodben pon masih melekat lekit kat sisi cik lappy..


Dan disuatu pagi.... 
Bangun2 , ca tengok cik bodben yang setia 'berkembar siam' dengan cik lappy di lubang USBnya dihempap bantal ! Sob3...Dia bengkok...Bengkok sangat2.... :'( Mungkin..mungkin urat dawainya ada yang putus..kelap kelip je lampu dia..*lampu???

Kemain seksa ca nak connect internet sekarang.Terpaksa letak barang2 lain sebagai alat bantu mengajar untuk cik bodben mampu menjadi tegak seiringan dengan lubang USB.. :( Nak tau keadaanya, ti bila ca berpeluang ke cc ca akan upload gambar ye.. :'(

Jadi..

Kepada mereka yang setia datang ke blog ni, ca mintak maaf kalau ca tak dapat membalas kunjungan korang wat masa ni keh... :( I'll miss you all..

Kepada mereka yang kutepek di ruangan bloglist tu, ca sedih sebab tak dapat jenguk selalu da.. :( Nanti da ok sikit ca datang ye..Tunggu ye... 




* Sape nak belanja modem kat ca.. :'( 

7 comments:

  1. Amik simkad bb ltak kat hp je ca..

    ReplyDelete
  2. patut lama tak hapdet..!
    bahayanya ca selalu tertidur dgn lappy on..
    jgn di amalkan selalu ye..
    bahaya..!

    ReplyDelete
  3. caaa ! asl nasib kite same? err, bolat letak cermin bwah broadband.. ekekeke.. bgi die kejap.. then bru cun XD lappy tak leyh gerak ! wakaka klau gerak tenet connection ptus .. aiyokk..

    ReplyDelete
  4. lepas ni jgn buat mcm tu lagi...lagi2 online atas tilam..bahaya tu...

    ReplyDelete
  5. kalau aku dah menangis siot bile bb dh jahanam.. hahaha

    ReplyDelete
  6. alololoooooo tiannye....xpo2 pahni boli bokben yang baru

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...