24 May 2013

Bila Dia Diambil Orang...

Assalamu'alaikum...

Entry khas buat budak paling sengal di alam semestaaaaaa.

HAFIZAH @ PIJAH
Tapi lebih dikenali sebagai Datin Pijah Hot! (La sangatttt~)

Ni budaknya..yang belah kiri tu..yang belah kanan x kenal xkenal.. Ngeh2...


Pic : 27 Feb 2010


Pijah ex-roomate/housemate/classmate aku. 3 tahun berkawan masa kat poli dah macam adik beradik. Sengal2 dia pon, dia matang dari aku. Tapi nak jumpa diri dia yg matang kita kena buat muka seserius yang mungkin. Haha..Kalau tak, memang hampeh.. Aku selalu je jadi bahan dia. Kalah sokmo dengan agenda loyar buruk dia. Indah kenangan2 masa study dulu... :)



Lusa dak Pijah da nak jadi isteri orang.. Dari berstatus "Cik" ke "Puan". Mula2 tau dia nak kawen, aku memang excited. Tapi bila da dekat betol dengan harinya, sayu pulak.. Tambahan pulak aku tak dapat nak datang majlis dia kat Jerantut nun.. Sebabnya, biarlah rahsia.. :'(

Semalam memang tiba2 rasa sebak sangat. Rindu sangat kat ko Pijah... Pasni ko da 'diambil' orang. Aku harap ko jangan lupakan aku dan kawan2 yang lain keh. Walau ko jauh dimata , tapi ko tetap dekat dihati aku..Ko la kawan terbaik aku.Yang banyak memahami aku disuatu ketika dulu.. sob3.. T__T

Semalam sempat lak nak ber'touching'2 kat fb.....





Komen dia ceria tapi aku yg sebak dah kenapa?? Hahaa..Seriously bila sorang demi sorang kawan2 kita melangkah ke alam baru terlebih dulu dari kita, macam diri ni tak laku lak..Haha...Ishhh~ Jodoh itu rahsia ALLAH.Dengan siapa, bila , semua dalam simpanan peti rahsia ALLAH lagi. Cuma rasa sunyi la sikit. Dah jadi bini orang, takleh la nak spent time ngan kawan2 macam dulu kan.. FAMILY 1st. HUSBAND also 1st u know? *Oh My Englishhhhhh!

Papepon, aku doakan yang terbaik buat sahabat yang terbaik.Jadilah isteri yg solehah..Semoga hubungan Pijah dan Inchek suami kekal hingga ke syurga.Aminnnnnn~


*Aku pos hadiah je kat pengantin ni.Hehe.Next entry aku tunjuk kat korang keh. :)



2 comments:

  1. sedihkan bila kawan nak khwin . dah tadapat nk menyengal masa dulu kala . hihik

    ReplyDelete
  2. hahaha , takpe , jodoh tu rahsia , sama jugak macam rezeki , pun rahsia , ada ah , yang penting usaha jadi baik :D insyALlah ,

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...