27 January 2013

Baru je citer,kan dah kena...

Assalamu'alaikum.

Baru je bitau kelmarin yg ca dah lama x sentuh ubat migraine  kan...maksudnya da lama la tak kena migraine..Nampaknya benda ni tak boleh 'dipuji' sikit. Lepas up je entry sebelum ni, ca terus kena migraine..Sakit betol.Sampai rasa nak tercabut segala urat kat kepala . Pastu rasa macam nak terkeluar bijik mata..

Memang seswai sangat la gambo ni  haaa~

Ni baru balik dari klinik. Doktor bagi ubat 'power sikit' katanya...Haah..Memang powerrrrr...Ubat sebesar-besar tidak..Boleh tercekik la nak makan ubat tu. :(

Coooobaannnnnnnnnnnnnn~ T__T isk3..

Sempat pulak la kan nak update entry. Kena LAWAN sikit penyakit ni. Kalau tak...hummm..makin teruk la..

Doakan ca cepat sembuh keh.. :'(

8 comments:

  1. member ada kata sebelum ni.. migraine ni memang sakit.. harap2 dijauhkan... semoga ca cepat sembuh.. :)

    ReplyDelete
  2. get well soon.. akak klu kena megren ni, mmg nk mengamuk je..

    ReplyDelete
  3. sian ca. ni kes banyak masalah ke ape ni. hehee

    ReplyDelete
  4. terima kasih semua sbb mendoakan ca....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...